• Rólunk Kapcsolat Blog Tudásbázis GYIK Letöltések

    Az áttörést jelentő FARO® 8-Axis FaroArm® új szabványt állít fel

    2018-08-07
    A FARO® a világ legmegbízhatóbb forrása a gyári metrológia és terméktervezés 3D mérési és képalkotó megoldásaihoz, bemutatta a FARO 8-Axis FaroArm® rendszert. A hordozható mérőkarok több mint 30 éves folyamatos innovációja után a FARO® ismét előremozdítja az iparágat. Ez az átfogó megoldás egyesíti a hordozható Quantum FaroArm®, Quantum ScanArm vagy Design ScanArm® portfóliótermékeit egy funkcionálisan integrált termékkel, mégis fizikailag különálló a 8. tengely.

    A 8. tengely egy teljes forgástengely, amely megegyezik az összes FaroArm® termékkel, és annak természetes kiterjesztése. Közvetlenül a FaroArm®-hoz csatlakozik, és egy zökkenőmentesen integrált, nagy pontosságú kiegészítő tengelyt eredményez, amely nem igényel további beállítási időt vagy erőfeszítést. Ráadásul a 8. tengely teljesen kompatibilis a mérőszoftver számára, így nincs szükség szoftverfrissítésre vagy frissítésre.

    Ez az innovatív funkció lehetővé teszi az alkatrész valós időben történő elforgatását a karhoz képest, szemben azzal, hogy a kart az alkatrész körül kell mozgatni. Ennek eredményeként nem csak egyszerűbb a jellemzően nehezebben elérhető területek letapogatása és mérése, hanem a mérési idő és az emberi mérési hiba is drámaian csökken, mivel maga az alkatrész egy stabil, konzisztens platformon nyugszik.

    A 8 tengelyes rendszer ideális számos érintésmentes mérési és tervezési kihívás kezelésére, beleértve a pontfelhő-összehasonlítást CAD-del, a gyors prototípuskészítést, a visszafejtést és a szabad formájú felületek 3D-s modellezését.

    Az áttörést jelentő FARO<sup>®</sup> 8-Axis FaroArm<sup>®</sup> új szabványt állít fel

    Gyorsabb beolvasás nagyobb magabiztossággal

    A rendszer kiterjesztett hatótávolsága a könnyen használható részforgató funkció révén lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy egyetlen kar pozícióval szkennelje, mérje és digitalizálja a kis és nagy alkatrészek jellemzőit. Ennek eredményeként ez a folyamat akár 40%-kal gyorsabb a szabványos 7-tengelyes karos rendszerhez képest.

    Továbbfejlesztett kezelői hatékonyság

    A kezelő most már minimális figyelemeltereléssel összpontosíthat az alkatrész tényleges letapogatására vagy mérésére, mivel többé nincs szükség az alkatrész körüli matatásra. Ezenkívül ez lehetővé teszi az összetett objektumok digitalizálását, nemcsak gyorsabban, hanem átfogóbban is.

    Gyorsított utófeldolgozási tevékenységek

    Az összes szükséges jellemző rögzítése érdekében a karnak az alkatrész körüli különböző pozícióiba történő mozgatása vagy az alkatrész több pozícióba történő mozgatásának csökkentése miatt minimális számú szkennelést kell igazítani. Ennek eredményeként az utófeldolgozási tevékenységek leegyszerűsödnek és gyorsabban befejeződnek.

    "Izgatottak vagyunk a 8 tengelyes rendszerrel kapcsolatban, amely új szabványt tesz lehetővé mind az ellenőrzési, mind a tervezési hatékonyság terén." - mondta Simon Raab, Ph.D., a FARO elnök-vezérigazgatója. "Az elmúlt két év során az ellenőrző és a 3D-s tervezőkkel folytatott együttműködésünk alapján biztosak vagyunk abban, hogy egyedülálló módon kezeljük az alapvető fontosságú területeket, ideértve a sebességet és a termelékenységet, a könnyű használatot és a ciklus elejétől a végéig terjedő időt a legkreatívabb és legkreatívabb módon."


    Forrás: PR Newswire

    Új hozzászólás: Korábbi hozzászólások:
    Ehhez a cikkhez/bejegyzéshez még nem érkezett hozzászólás!




    Árajánlatot kérek

    Ha egyetértesz az alábbiakkal, kérlek tedd be a pipát ide a jelölőnégyzetbe!

    http://faro3d.hu

    http://faro3d.hu

    A Cookie-król - Azért használunk cookie-kat, hogy javíthassuk a böngészési élményt és a weboldalt.

    További információért kattints ide!